Teleperiodisme Digital PDF

Descubre el libro de Teleperiodisme Digital con iguanabus.es. Lea el PDF de Teleperiodisme Digital en su navegador de forma gratuita. Regístrate y descarga Teleperiodisme Digital y otros libros de Josep Lluis Mico.
Iguanabus.es Teleperiodisme Digital Image
La introducció dels sistemes d'edició digital no lineal en l'elaboració de programes informatius de televisió ha modificat l'estructura de les redaccions i ha desencadenat transformacions professionals, laborals, econòmiques i, fins i tot, expressives. Els equipaments informàtics permeten muntar les notícies, reportatges i documentals com si d'un text es tractés, ordenant i modificant imatges i sons com simples paraules o frases d'un escrit. Aquesta innovació comporta la introducció de noves figures professionals i el reciclatge d'oficis tradicionals. En el cas dels noticiaris, els redactors esdevenen, per força, teleperiodistes: actualment ja editen les seves peces i llegeixen el text en off des dels seus ordinadors. Amb una forta inversió en tecnologia, moltes empreses han pogut eliminar mà d'obra. Amb tot, com que la majoria dels professionals que ara editen les notícies no han rebut la formació preceptiva, i com que han afegit aquesta nova tasca a les seves atribucions quotidianes, la qualitat de les peces se n'ha ressentit. Teleperiodisme digital analitza el procés de transformació que la innovació tecnològica ha comportat per als professionals dels informatius de televisió.
ISBN 9788493335175
TAMAÑO DEL ARCHIVO 2,71 MB
FECHA 2006
AUTOR(A) Josep Lluis Mico
Curriculum Public - Blanquerna
rity, digital journalism, mobile commu-nications, eConcepts such as eSanita-tion, eAdministration, eSociety, eTrai-ning, eHealth and eInnovation and a wide range of other elements that help to evaluate precisely the progression of the information society in Spain. MICÓ, J. L.Teleperiodisme digital. Barcelona: Trípodos (Blanquerna
Infografía audiovisual: de la imagen al espacio.
Este libro presenta los resultados de una investigación sobre las estrategias de publicidad y relaciones públicas de tres marcas de referencia en el ecosistema digital de Barcelona, ciudad que se ha convertido en uno de los principales hubs tecnológicos del mundo. Las conclusiones del análisis de la planificación publicitaria y de las relac...
LIBROS RELACIONADOS