La Paraula Que Se N Va Anar De Vacances PDF

Cuida los árboles y descarga el libro de La Paraula Que Se N Va Anar De Vacances en formato electrónico. En iguanabus.es encontrará el libro de La Paraula Que Se N Va Anar De Vacances en formato PDF, así como otros buenos libros. ¡Lee La Paraula Que Se N Va Anar De Vacances en tu teléfono, tableta o navegador!
Iguanabus.es La Paraula Que Se N Va Anar De Vacances Image
A que no sabeu d’on venen les paraules quan les pronunciem? Doncs d’un llibre gran on viuen totes juntes. D’allí ixen a treballar cada matí per a unir-se en les frases que diem. Però... què passaria si alguna d’elles desapareguera de colp i volta.
ISBN 9788497952286
TAMAÑO DEL ARCHIVO 2,12 MB
FECHA 2006
AUTOR(A) Vicente Vilana Taix
Diccionari de sinònims en català: «anar»
•Els membres de la delegació italiana van declarar en arribar que la missió havia estat un fracàs. •Atendre tothom qui ve a la Secretaria, estar pendent de les telefonades i alhora encarregar-se de les tasques d'arxiu, no és bufar i fer ampolles, precisament. b) Circumstancials en posició inicial
LA PALABRA QUE SE FUE DE VACACIONES. VILANA,VICENTE. Libro ...
-Las vacaciones son atractivas solo en la primera semana. Después de eso, ya no hay más novedad en levantarse tarde y tener poco que hacer.-Margaret Laurence.-La felicidad consiste en vivir cada día como si fuera el primer día de luna de miel y el último de tus vacaciones.-Autor desconocido.
LIBROS RELACIONADOS